niedziela, 30 listopada 2008

Tak sie bawi IKP






















8 komentarzy:

Unknown pisze...

ej wez, po tym weekendzie powinnismy sie chyba wyprowadzic z miasta

n a

Anonimowy pisze...

kocham cię, pito

mięsko

Anonimowy pisze...

na chuj Ci ten blog? to żaden "hardcore" a już na pewno nie sztuka.

Anonimowy pisze...

jaktoniesztuka?

a ja myślałam, ze to SZTUKA ( i to hardkorowa)

mięsko

Anonimowy pisze...

Pita - artysta czy tani prowokator?

głosując bierzesz udział w losowaniu cennych nagród

Anonimowy pisze...

a może i to i to?

jacieeeeeeeee


mięsko

Anonimowy pisze...

dajcie mi więcej piwa, chce się bawić i chcę wiecej darmowych imprez
lubie kolorofon

Pita pisze...

o masz ci los. nie ustawilem sobie powiadamiania mailem o nowych komentarzach na tym blogu. bardziej niz o zawartosc zalezalo mi na posiadaniu tej domeny. masz racej hardkor to to nie jest, sztuka tym bardziej. te zdjecia nie podchodza mi jakosciowo pod pitaparty ale sa na tyle ciekawe, ze postanowilem je umiescic. a patrzac po ilosci wejsc i zamieszczaniu zdjec na roznych portalach spolecznosciowych dochodze do wniosku, ze nie byl to najgorszy pomysl ;)

pozdrawiam!

p.